УПРАВЛЯВАТЕ ЛИ АДВОКАТСКА КАНТОРА?

управявате ли адвокатска кантора

УПРАВЛЯВАТЕ ЛИ АДВОКАТСКА КАНТОРА?

Независимо дали сте стартираща компания или компания, която е на пазара от дълго време, управлението на собствена адвокатска кантора може да е стресиращо. Дори с партньори, временни служители и стажанти, работещи при вас, често може да се почувствате, че правите всичко сами. От насрочване на срещи до самите срещи с клиенти, справянето с всичко това може да бъде голямо предизвикателство. И така… как да намалите стреса и разочарованието от необходимостта да планирате срещи? Е, просто позволявате на ПИСАРИТЕ  да го направи.

ПИСАРИТЕ могат да направят чудеса за вашата адвокатска кантора. Въпреки, че може би си мислите, че ние  може да помогнем само при назначаването на срещи с клиенти, всъщност можем да помогнем много и с вашето работно натоварване, както и с разочарованието ви.

Спестяване на време

Започваме с това, което е вероятно най-очевидната полза от използването на платформата ни за планиране, а именно по-доброто управление на времето. Основната цел на всеки инструмент за планиране е да ви помогне да спестите време, което правите, като следите всичко само в календара си. С докосване на пръст или натискане на бутон можете да получите достъп до графика си за срещи. Платформата идва и с добавената възможност клиентите да избират часа за своята среща, вместо да се налага да преминавате през процеса на вземане на решение за времето.

Помага за по-добро управление на задачите

Не само можете да изберете времето за вашите срещи, но платформата също така ще ви помогне да приоритизирате всичките си проекти. Независимо дали проектът краткосрочен или клиентът е безценен за компанията, можете лесно да приоритизирате задачите си като адвокатска кантора с помощта на такъв инструмент за планиране. Като приоритизирате всичките си задачи и проекти, не само можете да спестите време, но също така можете да запазите репутацията си, тъй като ще се справяте с делата си навреме.

Подобрява значително ефективността

Тъй като можете ефективно да приоритизирате задачите си, това не само ви спестява много време, но и можете да работите по-ефективно. Управляването на адвокатска кантора не е лесна задача, тъй като често имате много в чинията си, което може да наруши работния процес. С помощта на ПИСАРИТЕ, вие ​​и вашият екип ще можете да работите по-ефективно. Тъй като платформата ни има възможност да се синхронизира с Google календар, вие може лесно да я управлявате през телефони и други мобилни устройства, можете да правите промени в графика си, както сметнете за добре, в движение. А може ПИСАРИТЕ лично да се погрижат като поемат комуникацията ви с клиентите и пренастройването на графика ви.

Достъпност и гъвкавост

Въпреки че уменията ви като адвокат несъмнено са причината за успеха на адвокатската ви кантора, нямат полза, когато не сте лесно достъпни. Чрез платформата на ПИСАРИТЕ ще дадете достъп на клиентите си да си запазят среща по всяко време на денонощието, от всяка точка на света.

Персонализирани съобщения

И двете страни ще получават напомнящи съобщения, адаптирани за конкретната ситуация. Ако услугите ви включват онлайн консултации, Google Meet и Zoom също са на разположение с един клик на линка от имейла, защото са вградени в платформата ни.

Публикувай коментар