КАК СЕ ПОЛЗВА ГРАФИКА

КАК СЕ ПОЛЗВА ГРАФИКА

НЕ Е НУЖНО ДА СТЕ ТЕХНИЧЕСКИ ГРАМОТНИ, ЗАЩОТО ПИСАРИТЕ ЩЕ РАБОТЯТ ЗА ВАС!

Календара на ПИСАРИТЕ е най-доброто решение за онлайн планиране на срещи и резервиране на услуги за почти всеки бизнес, който продава услуги.

Архитектурата на нашата платформа е изключително гъвкаво и върховно решение за резервиране на услуги, което отговаря на нуждите на малки и големи предприятия със стотици служители на различни места.

Всеки наш клиент има сайт визитка, която ние старателно оформяме. Редактираме текстовете и обработваме графичните изображения, за да постигнем естетически изпипана визия, както и добро потребителско изживяване. В нея поставяме форма за запазване на часове- лесна и удобна за използване от клиентите.

КОНТРОЛЕН ПАНЕЛ ЗА ВСЕКИ СПЕЦИАЛИСТ

Всеки специалист има ВИРТУАЛЕН КАБИНЕТ. Част от функциите на Виртуалния кабинет са:

  • Акаунт за управление на профила и графика, където специалиста може сам да наблюдава и/или променя настройките;
  • Статистика за посещенията;
  • Въвеждане на услуги;
  • График на работните часовете;
  • Календар с резервации;
  • Следене на календара/ите на своя персонал;
  • Почивни дни;
  • Управление на направени свои резерцавии към други клиенти на сайта.

КЛИЕНТСКИ ПРОФИЛ

Потребителите имат възможност да запазват часове, както като гости на сайта, без да е необходима резервация, така и да си създадат свой потребителски акаунт. Там ще могат да следят вече направените резервации, да ги отменят или разсрочват за друг ден или  време, според всободните времеви диапазони на специалистите.

АКАУНТ ЗА ЧЛЕН НА ПЕРСОНАЛА

Ако има повече от един човек, който работи във фирмата и използва график, също се създава специален акаунт. През него ще може да се настройват услугите, работните часове и т.н. (подобeн на този на специалиста). Разликата е, че специалиста ще може да следи графика на всеки член от персонала от своя контролен панел.

КАК КЛИЕНТИТЕ ПРАВЯТ РЕЗЕРВАЦИИ?

Формата е удобна както за настолен компютър или палтоп, така и за таблет и мобилно устройство. Стъпките следват логическа последователност.

След направена резервация, клиентът и специалистът ще получават имейл известия за нова резервация, промяна в статуса на резервацията или пък персонално създадено известите.

ОНЛАЙН СРЕЩИ

Платформата ни предлага и възможност да се състоят онлайн срещи, използвайки една от двете програми:

  • Zoom
  • Google Meet

ЕКИПЪТ НА ПИСАРИТЕ ЩЕ СЕ ПОГРИЖИ УДОБНО ДА ИЗПОЛЗВАТЕ СВОИТЕ ВЪЗМОЖНОСТИ.

А ЗАЩО НЕ И ДА ПОЕМЕМ ЦЯЛАТА КОМУНИКАЦИЯ С ВАШИТЕ КЛИЕНТИ?!

Разполагаме със система за обслужване на клиенти и отлични умения за комуникация с тях. Обучени сме да прилагаме специализирани методологически принципи, синтезирани от най-добрите практики, които служат за оптимизиране на услугите, а именно да работим според британската система ITIL. Ние можем да поемем времеотнемащото общуване с клиентите, като им предложим високо ниво на обгрижване. А вие не е нужно да наемате отделен човек да върши тази работа и да отделяте много средства за това.

Публикувай коментар