МИСЛИТЕ ЗА СТАРТИРАНЕ НА БИЗНЕС ПРЕЗ 2022г.? ПЕТ НЕЩА, КОИТО ТРЯБВА ДА ИМАТЕ ПРЕДВИД

МИСЛИТЕ ЗА СТАРТИРАНЕ НА БИЗНЕС ПРЕЗ 2022г.? ПЕТ НЕЩА, КОИТО ТРЯБВА ДА ИМАТЕ ПРЕДВИД

Когато става въпрос за стартиране на бизнес и иновации, най-трудната част е да ги изстреляме. Не е лесна задача да се придвижите към бизнес целите си с ускорена скорост, като същевременно поддържате качество на услугите  си. Но ето добрата новина: независимо дали сте създали магазин за електронна търговия или продавате онлайн услуги, възможно е да се подготвите за предизвикателствата. С достатъчно знания и разумни съвети можете да се въоръжите със стратегии и тактики, които ви позволяват да се справите с проблемите директно. Ето нашия списък с петте най-големи бизнес проблеми, за които трябва да внимавате през 2022 г.. Надаваме се да ви е полезен да се подготвите за предприемаческото си пътуване. Включихме и възможни планове за действие за всяка ситуация. Звучи добре? Да се потопим.

1. Всички стартиращи фирми трябва да намерят своите клиенти

Да започнем от самото начало. Всяка компания, независимо от нейния размер, трябва да положи големи усилия, за да намери своите клиенти и да задържи старите си чрез атрактивни предложения и имейл формуляри. Въпреки това, в случай на по-малки инициативи, бюджетът за стартиране на вашия бизнес може да не е достатъчно голям, за да покрие разходите. Освен това не е лесно да се идентифицират каналите, които ви осигуряват най-много потенциални клиенти. Има толкова много налични опции през 2022 г.

Така че, за да държите под контрол разходите за стартиране на вашия бизнес, е добра идея да избягвате маркетинга за всички. Вместо това се опитайте да съсредоточите усилията си върху конкретен човек, който е най-вероятно да купи от вас. Този идеален клиент има любими онлайн места, много различни интереси, възраст, пол, местоположение, националност и т.н. Влизането във възможно най-много подробности, когато описвате характеристиките на този човек, ви позволява да публикувате съдържание с най-висок потенциал да ангажиране на вашата публика.

2. Разширяване на вашия имейл списък

Всеки стартиращ бизнес трябва да подхранва своите потенциални клиенти, преди да станат плащащи клиенти. Това се прави, като предоставяте много безплатна стойност на вашата аудитория и полагате непрекъснати усилия да я поддържате ангажирана. В резултат на това хората се научават да се доверяват на вашата марка, което улеснява продажбата на вашите продукти на тях. Но кой е най-добрият начин да достигнете до аудиторията с ценното си съдържание? Вярвате или не, но това е имейл маркетинг. Нарастващото значение на социалните медии наистина накара много рекламодатели да смятат този маркетингов канал за остарял. Но ето един факт: с имейл маркетинга можете да очаквате около $40 възвръщаемост за всеки $1, който вложите. Това е впечатляваща ROI (възвръщаемост на инвестициите), която никой друг канал не може да предложи.

Но тук е предизвикателната част: за да работи имейл маркетингът, ви е необходим солиден списък с активни адреси. Как бихте придобили такъв? Един от начините е да платите за списък с имейл адреси. Но ние силно ви препоръчваме да пропуснете това- повечето хора в закупените списъци никога не са чували за вас и ще сметнат имейлите ви за натрапчиви. Ще навредите на репутацията си и ще похабите ресурси, като им изпращате съобщения.

Най-добрата стратегия за създаване на списък с имейли, пълен с хора, които искат да чуят от вас, е чрез опция за събиране на имейли на вашия уебсайт. И примамването на хората доброволно да ви дадат своя адрес започва със създаване на първокласно съдържание. Нищо не кара читателите да искат да научат повече от вас, отколкото подходящи и ценни статии с практични идеи, които им помагат да решат проблемите си.

3. Наемане на талантливи хора

Огромни разходи за стартиране на бизнес отиват за наемане на хора за различни задачи. Включването, това е дълъг процес, който може да струва на компанията до $4000 на нов служител. Но, за съжаление, качеството на труда често не е толкова добро и не оправдава тези разходи. И така, как бихте привлекли най-добре представящите се кандидати във вашата организация? Ето няколко насоки:

Не бързайте. Организирайте поне два кръга от срещи с кандидатите и отделете допълнителен ден или дори седмица, за да решите да наемете някого.
Създайте своя идеален образ на служител и сравнете неговите характеристики с тези на вашите кандидати. Уверете се, че персоната въплъщава вашата фирмена култура.
Продължавайте да изграждате присъствие на марката във вашата компания. Топ играчите винаги са развълнувани да бъдат част от компания, която знае как да се представи чрез мощен брандинг.

4. Управленски предизвикателства

След като получите правилните хора, вие сте готови за следващата трудност при стартирането на вашия бизнес, което означава, че трябва да започнете да управлявате работния процес. Вашата цел тук е да гарантирате, че екипът разполага с всички необходими инструменти за изпълнение на задачите си. Въпреки това, тъй като бизнесът се мащабира, за собствениците на компании може да стане все по-трудно да бъдат в крак с нарастващите нужди на техния персонал. За да ви помогнем да получите добър преглед на всички възможни проблеми (и да намерите области, които ще се нуждаят от автоматизация чрез софтуер), изпълнете следните стъпки:

Провеждайте редовни проучвания, които питат за удовлетвореността на служителите.
Правете срещи „на четири очи“ с вашия персонал поне веднъж седмично.
Попитайте служителите си какво ги притеснява най-много в техните роли.
Анализирайте обратната връзка и се опитайте да откриете често срещаните проблеми.
Обърнете специално внимание на мислите на служителите си за това как производителността може да се подобри. Някои от тези предложения могат да доведат до идеи за стартиране на бизнес, които извеждат продукцията на вашата компания на ново ниво.

5. Мащабиране – Направете го правилно

Какъв е правилният начин за мащабиране на бизнес? Тук няма правилен отговор. Очевидно всеки би искал да развие компанията си възможно най-бързо. Но повечето малки предприятия не могат да си позволят да привлекат достатъчно нови хора на борда, за да бъдат в крак с бързото мащабиране.

Стартиращите компании трябва да следят внимателно всички пари, които влизат и излизат, за да намерят балансиран начин за мащабиране на своите операции. Въпреки това, ако имате нужда от бързи пари, за да финансирате отлична възможност за мащабиране, може да искате да потърсите онлайн игри и услуги, достъпни специално за стартиращи фирми. Най-добрите сайтове ви позволяват да печелите допълнителни пари чрез забавни и развлекателни игри.

В обобщение

Не бива да позволявате на пречките да ви спрат да пуснете продуктите си. Независимо дали в документите за стартиране на вашия бизнес е посочено, че вашата компания се ориентира към технологии, конкуренция или нещо друго, жизненоважно е да получите доставите вашите услуги в ръцете на клиентите. Това е единственият начин да научите дали работят или не. Затова използвайте стратегиите, предоставени в статията, за да се ориентирате в проблемите и да продължите да доставяте на клиентите си. Това е твоят бизнес. И заслужава да стане успешен.

Кой е най-добрият съвет, който сте получили от експерти по стартиране на бизнес? Споделете късове самородно злато в секцията за коментари.

Публикувай коментар