Тел.: +359 879 463 446

Обслужване на клиенти

ЧЕСТО ЗАДАВАНИ ВЪПРОСИ

КАК ДА СЕ ВКЛЮЧА В ПЛАТФОРМАТА?

Попълнете необходимата информация и наш представител ще се свърже с Вас.
Ние ще създадем страницата Ви в платформата, ще въведем Вашите услуги и ще Ви обучим да използвате системата ни.

КАК КЛИЕНТИТЕ СИ ЗАПАЗВАТ ЧАСОВЕ ПРЕЗ ПЛАТФОРМАТА?

За да запазят час,  клиентите ви отварят сайта ps3.bg, отивaт на вашата страница и избaрат свободен час от графика ви. Не е необходимо да се регистрират, но ако го направят ще имат допълнителни възможности да упдавляват часовете си.

КАКВО ПРАВЯ, АКО ИМАМ ЛИЧЕН АНГАЖИМЕНТ И ТРЯБВА ДА ИЗЛЯЗА ЗА НЯКОЛКО ЧАСА?

Платформата е синхронизирана с вашия Google календар, така че е нужно само да създадете събитие в личния си календар. Системата ще отчете, че сте заети и ще блокира часовете в платформата- никой няма да има възможност да ги запази.

КАК ПРОМЕНЯМ ГРАФИКА СИ?

Във всеки един момент може да подадете информация на ПИСАРИТЕ за седмичен или месечен график. Ние ще го създадем по вашите изисквания.

ЕКИПЪТ НИ СЕ СЪСТОИ ОТ НЯКОЛКО СПЕЦИАЛИСТА. ВЪЗМОЖНО ЛИ Е ДА СЕ ВЪЗПОЛЗВАМЕ ОТ ПЛАТФОРМАТА?

Разбира се! Всеки специалист може да има свой собствен график. Възможно е колегите му да имат поглед върху неговата заетост, ако това е необходимо. Ако имате общи клиенти, за тях има удобството да комбинират няколко специалист един след друг с едно посещение, естествено, при наличие на свободни часове.

КАКВО СТАВА, АКО КЛИЕНТ ЗАПАЗИ ЧАС, А СЕ ОКАЖЕ, ЧЕ НЯМА ДА МОЖЕ ДА ГО ОБСЛУЖИМ?

Всеки клиент, който си запази час при Вас, посочва своя телефон и имейл. Ще можете да му се обадите и да отмените или промените записания час. Ако пoрaди някаква лична причина или настъпили форсмажорни обстоятелства се налага промяна в графика ви, нашият екип може да се свърже с клиентите, с които имате запазени часове и да ги презапише. Обаждате се само на нас, не на целия списък с клиенти за деня (или дните), а ние ще имаме грижата да ги презапишем.

КАК ПРОСЛЕДЯВАМ СВОЯ ГРАФИК?

Много лесно и удобно. Не е нужно да влизате постоянно в платформата, защото Google календар се синхроннизира с нея и в реално време виждате запазените часове на телефона или компютъра си.

КАКВО СТАВА, АКО КЛИЕНТ МИ СЕ ОБАДИ ПО ТЕЛЕФОН ИЛИ МИ ПИШЕ, ЗА ДА СИ ЗАПАЗИ ЧАС?

Най- удобно ще бъде и за двама ви да го изпратите на сайта на ПИСАРИТЕ (ps3.bg), защото там клиентът ще види директно какви са свободните часове и ще отпаднат излишните уговорки за удобно и за двама ви време.
Ако предпочитате, можете сами да го запишете в Google календара си, като това ще затвори часът за запазване от друг клиент в реално време.
Платформата е направена за улесняване на процеса по записване на часове, така че вие избирате как да водите графика си.

МОЖЕ ЛИ НЯКОЙ КЛИЕНТ ИЛИ ВЪНШНО ЛИЦЕ ДА ВИДИ МОЯТ ГРАФИК?

Не, системата показва на клиентите единствено свободните часове. Само вие имате достъп до графика си.

КАКВО СЕ СЛУЧВА, АКО КЛИЕНТ НЕ МОЖЕ ДА ЗАПАЗИ ЧАС?

Има няколко възможности- може да се свърже с нас по телефон, Вайбър или директно в чата на сайта. Ние веднага ще съдействаме той да бъде обслужен.

КАКВИ СА ПРЕДИМСТВАТА НА ГРАФИКА НА ПИСАРИТЕ?

  • По всяко време 24/7 ваш клиент може да си запише час, независимо от вашето работно време;
  • Не е нужно да си носите тефтера с графика, защото той е на телефона или компютъра ви;
  • Иновативно и модерно записване на часове;
  • Повече свободно време за вас;
  • Добро обслужване на клиентите ви от страна на ПИСАРИТЕ;
  • Допълнителни активности.

Освободете се от административната работа!