Тел.: +359 879 463 446

Обслужване на клиенти

МОЛЯ, ЗАПИШЕТЕ СЕ САМИ!
АКО ИМАТЕ НУЖДА ОТ СЪДЕЙСТВИЕ, НИЕ СМЕ НА ЛИНИЯ ВСЕКИ ДЕН ОТ ПОНЕДЕЛНИК ДО ПЕТЪК ОТ 9ч ДО 17ч.

+359 879 463 446
PISARITE@PS3.BG

КАКВО ТРЯБВА ДА ЗНАЯТ РОДИТЕЛИТЕ НА БЪДЕЩИ ПЪРВОКЛАСНИЦИ

Важен момент в живота на всяко дете е тръгването на училище в първи клас. На бъдещите първокласници ще им се наложи да свикнат с нов режим, среда и задължения. Ние родителите трябва да подкрепим детето, да му покажем как да планира времето си, да учи, да приготвя необходимите материали за следващия ден.

Организация на учебния процес

В първи клас учениците учат само първа смяна. Часовете са по 35 минути, междучасията по 15 минути. Около 10 ч. има голямо междучасие от 25 минути. Следобед има занималня, която не е
задължителна. Включва дейности по самоподготовка, организиран отдих, занимания по интереси.

Създаване на ритъм

Изграденият ритъм на ежедневието е важен, защото когато се спазва, децата се чувстват по-спокойни, създава се усещане за сигурност и защитеност.

Водене на училище

Воденето на училище е хубаво да се случва не по-късно от 15 минути преди началото на първия час. Вземането от училище също трябва да е на време – това е важно, за да не се чувства детето забравено или пренебрегнато. Воденето и вземането на време изграждат умения за точност и отговорност.

Извънкласни занимания

До 6-7 годишна възраст мозъкът на детето физиологически още не е готов да се справи с голямо количество информация. Препоръчва се учебната година да се започне с по-ниска натовареност и достатъчно време за игра. Не включвайте повече от две дейности, като едната нека да бъде някакъв вид спорт.

Подготовка на домашните

Ако детето няма да ходи на занималня, не пишете домашните вместо него. Помагайте, ако детето само потърси помощ от вас и не „научавайте“ вместо него, защото така детето никога няма да се научи да се справя само.

Времето за лягане да бъде фиксирано.

От изключително важно значение е пълноценният сън. За развитието на детето и отделянето на хормона на растежа са необходими поне 9 часа сън.

Домашни задължения

Домашните задължения си остават същите, ако се наложи може да са в по – облекчен вариант.

Чувствата и емоциите

Добре е преди тръгването на училище, детето да бъде научено да владее чувствата си и да може да ги изразява правилно. Трябва да може да изразява емоциите си чрез думи: „Много съм ядосан/а, защото……“, „Разочарован/а съм, защото….“, а не вместо това да прибягва към физическа саморазправа.

Правила и норми в училище

Общуването в училище изисква спазването на определени правила и норми. За да подготвим детето е хубаво да разиграваме различни ролеви ситуации, които се предполага , че биха възникнали. Например вместо „Имам пиш“, в училище е добре да се казва „Трябва да отида до тоалетна.“

Разкажете му какво предстои

Ненатрапчив разказ, какво предстои какви ще са новите задължения, какво го очаква. Разговорите е хубаво да са спокойни, четенето на книги с училищна тематика са от голяма полза.

Фина моторика

Бъдещите първокласници трябва да имат добре развита фина моторика. Дейностите, които я развиват са низане на мъниста или макарони, късане на хартия, рязане с ножица и лепене, подреждане на пъзели, мозайка и др.

Пренастройване към различни дейности

В училище детето ще се сблъска с редуването на различни дейности в сравнително кратък времеви диапазон. Полезно е да бъде научено бързо да се пренастройва и организира. Затова след всяка дейност добре е да прибира книгите и играчките, с които е играло на определените им места.

Самообслужване

Научете детето да се обслужва само, така то ще се чувства независимо и гордо с уменията си.

Ориентиране във времето и пространството

7 годишното дете трябва да може да се ориентира във времето и пространството. Да познава часовника, посоките ляво-дясно, дните от седмицата, месеците, сезоните. Тази ориентация улеснява детето в усещането му за време и правилната организация.

Отборни игри

Да може да играе отборни игри и да се съобразява с правилата им. Това включва детето да може да приема както победите, така и загубите, което ще е от полза за способността му да приема нови социални роли. Игрите с другите деца развиват
личностните качества, чувството за споделеност, подкрепа, взаимопомощ, спазване на правила, следване на определен план.

Толерантност и уважение към връстниците и учителите си.

Да проявява толерантност и уважение към връстниците и учителите си. В училище освен, че се усвояват нови знания, там има и съвкупност от взаимоотношения с други хора. Детето трябва да може да общува с другите деца, с възрастните, да може да прощава, да прави компромиси, да работи в екип. Такива умения ще са полезни не само в училище, но и в отношенията с приятели и колеги в бъдеще.

Освободете контрола

Не се опитвайте да контролирате малкия ученик непрекъснато – да учите с него, да проверявате домашните, да подреждате чантата. Ако непрекъснато вършите неговите задължения, това ще бъде проблем за него в бъдеще.

Разпитване

Не прекалявайте с въпросите за училище, ако детето иска да говорите – говорите, но ако не иска не го притискайте.

Джобните пари

Обикновено на първата родителска среща се взема решение, което да важи за всички деца в класа. Ако се приеме решението да се носят, обяснете на детето смисъла на джобните пари, кои неща могат да се купуват и кои не могат. Не наказвайте детето за изгубени или откраднати пари.

Раница

Раницата трябва да е удобна, функционална, здрава, съобразена с вкуса на детето. Идеалната раница не трябва да превишава 10-15 % от теглото на детето, не бива да превишава ширината на раменете, височината й да е до 30 – 40 см., така че да не достига краката на детето, когато е на гърба му. Презрамките да са широки, меки, с възможност за регулиране, да се носи с двете презрамки, за да се предотвратят гръбначни изкривявания.

Мобилен телефон

По правило е забранено използването му по време на час, също така може да бъде изгубен, повреден или откраднат. Ако решите детето да носи в училище телефон е хубаво да бъде възможно най- евтиният модел, да няма реален достъп до интернет, защото това е допълнително изкушение, което отнема от вниманието на децата.

Три съвета как да подпомогнем четенето, писането и математическите
способности:

1. Насърчавайте децата да четат на глас всичко, което попадне пред очите ви – табели, рецепти, брошури, менюта, билбордове. Подходящи са книгите с голям шрифт и красиви илюстрации. Четете приказки в стихове. Римите и ритъмът помагат текста да се запомни лесно.
2. Трудностите при писането произтичат от факта, че вкостяването на китката на тази възраст още не е завършило, което води до бърза умора и влошаване на краснописа. Нека детето да пише като редува с кратки почивки. Може да карате
детето да измисля думи с 3, 4, 5, звука и след това да ги записва. Ако водещата ръка е лявата, не насилвайте смяната с дясна, защото може да се получат неблагоприятни последствия върху развитието на детето. Въпреки всички усилия, ако детето продължава да изписва неправилно буквите, да ги струпва една върху друга, да се затруднява прекалено много, потърсете консултация с очен лекар, логопед, невролог.
3. Развитие на математическите способности- използвайте числата и аритметичните действия в различните дейности от ежедневието. Например детето да преброи колко са чиниите, вилиците на масата и колко още трябва да се сложат, да напазарува стоки за определена сума, да сметне още колко картофа трябват, да сортира различни предмети и да преброи по колко има от всеки вид. Обяснете му как се решават текстови задачи, създайте му навик да прочита условието на задачата по няколко пъти. Насърчавайте пространственото и логическо мислене чрез игри – шах, судоку, танграми, пъзели. Подкрепяйте детето си и му вдъхвайте увереност, вярвайте му и го изслушвайте внимателно. Приемете го такова, каквото е. Не го натоварвайте с вашите собствени амбиции и очаквания. Няма значение как се учи, обичайте го, защото е вашето дете!

Изобразени са лога на Кока Кола, Мерцедес, Адидас и други популярни марки

ЗАЩО БРАНДИРАНЕТО Е ТОЛКОВА ВАЖНО ЗА БИЗНЕСА?

Брандирането на даден бизнес е по-важно, отколкото си мислите. Отвън вашата марка може да изглежда така, сякаш се състои само от елементи като лога и цветове, но тя всъщност е цялата идентичност на вашия бизнес. Вашата марка ви придава индивидуалност.

Брандирането винаги е било жизненоважна част от бизнеса, но сега може да е по-важно от всякога. Със социалните медии потребителите са изложени на нови марки всеки ден. Това може да бъде чудесно за потребителите, които имат много възможности и могат да направят проучване, за да намерят най-добрия, но затруднява бизнеса.

Днес има огромна конкуренция, така че фирмите трябва да положат допълнителни усилия, за да гарантират, че се открояват в тълпата. За да направите това, трябва да инвестирате в създаването на силна марка, която ще привлече и задържи вниманието на хората. С правилната марка имате шанс да получите известен контрол върху това как хората възприемат вашия бизнес, така че не искате да пренебрегвате това.

Повече хора ще разпознаят вашия бизнес

Една от най-очевидните причини, поради които бизнесът се нуждае от брандиране, е да му помогне да бъде разпознаван по-често. Ако имате силен бранд за вашия бизнес, хората естествено ще го вземат под внимание много повече, отколкото биха го направили без него. Бизнес, който всъщност няма сплотена марка, няма да остане в съзнанието на някого за дълго. Бизнес с елементи като отчетливо лого, атрактивни цветове и други визуални елементи ще бъде много по-запомнящ се. Някой може да види вашата марка само за момент, но ако тя остане в съзнанието му по положителен начин, има голям шанс да не я забрави, дори ако този човек все още не е готов да използва вашите продукти или услуги. В крайна сметка, когато са готови да предприемат следващите стъпки, ако вашата марка е останала с тях, те ще се върнат при вас.

Брандирането може да помогне за изграждане на доверие

Доверието на вашата аудитория е едно от най-важните неща, които можете да имате като бизнес, но това не винаги е лесно да се спечели. Бизнес, на който липсват ключови елементи от брандирането, ще има още повече затруднения да накара хората да му се доверят.

Брандирането е нещо, което много от нас очакват да видят, когато разглеждаме бизнеса във всяка индустрия и пропускането на това може да е червен флаг за някои. Без брандиране имате много малко да покажете за вашия бизнес.

Ако трябва да избирате между бизнес с ясна, професионално изглеждаща марка и бизнес, който не е положил тези усилия, вероятно знаете на кой от тях бихте се доверили повече. Брандирането ви помага да покажете на потенциалните клиенти, че сте утвърден и надежден бизнес. Можете да използвате това, за да кажете на хората много рано какво могат да очакват от вашия бизнес. Това е инвестиция, която вашият бизнес прави, за да се подобри и потенциалните клиенти ще разпознаят, че сте полагали усилия за създаване на вашата марка.

Можете да подобрите рекламата си

Вашият бизнес няма да може да стигне много далеч без реклама. Брандирането и рекламата вървят ръка за ръка. Ако искате да имате по-добра реклама за вашия бизнес, първо ще трябва да работите върху създаването на марка.

Когато рекламирате бизнеса си, искате всичко да е сплотено и да представлява идентичността и ценностите на вашия бизнес. Това може да бъде предизвикателство, когато не сте отделили време да формирате марката си. Ако рекламирате без солидна марка, пропускате много страхотни възможности за създаване на ефективна кампания. Включването на брандинг във вашата реклама ще помогне за увеличаване на разпознаваемостта на вашата марка, когато всичко е свързано.

Страхотно е за вашите служители

Брандирането осигурява стойност и във вашата компания. Разбира се, искате вашите служители да обичат да работят за вашата компания и да се чувстват като част от екип. Компания със страхотна марка по-лесно ще може да накара служителите да се чувстват като ангажирани с нещо повече от просто работа.

В допълнение към брандирането, което може да помогне за привличането на нови клиенти, вие също искате да инвестирате в аспектите на брандирането, които поддържат мотивацията на вашия екип. Това включва малки неща като марково облекло и стоки, но също така и външния вид на цялото ви офис пространство. Ако можете да мотивирате служителите си, като създадете усещане за единство чрез брандиране, бихте могли да видите страхотни резултати навсякъде.

Брандирането създава лоялни клиенти

Вие не искате просто клиенти, които разпознават вашата марка и използват бизнеса ви веднъж – вие искате да създадете клиенти, които продължават да се връщат. С добро брандиране можете да придадете на марката си по-човешка страна, с която клиентите ви могат да се отнасят към вас като нещо повече от компания, която е изцяло бизнес.

По много начини можете да привлечете емоциите на хората чрез брандиране и да ги накарате да се почувстват по-свързани с вашата компания. Брандирането ви позволява да изграждате взаимоотношения с аудиторията си, което в крайна сметка може да ги превърне в лоялни клиенти. Можете да създадете марка, за която хората наистина се интересуват, и да се поставите пред бизнесите, които не използват това в своя полза.

Smash Balloon Facebook Feed Pro е един от най-добрите Facebook плъгини за WordPress на пазара.

Това улеснява свързването на вашия WordPress сайт с Facebook с едно натискане на бутон. Ако имате голяма общност във Facebook и редовно популяризирате и организирате събития, тогава този плъгин ще ви помогне да ги интегрирате с вашия сайт.

Вместо да използвате множество плъгини, можете просто да създадете събитие във Facebook и то автоматично ще се покаже на вашия уебсайт.

Освен функциите за автоматизация и управление на събития, можете да използвате плъгина, за да покажете вашата емисия във Facebook, публикации и други на вашия уебсайт на WordPress. Имате пълен контрол върху това как изглежда и каква информация искате да покажете.

Ако търсите специалист, с когото да обсъдите вашия бранд, можете да се обърнете към Ралица Ангелова.

Източник: www.forbes.com

Графична визия на момиче, което избира събитие от календара на телефона си

6 СОФТУЕРА ЗА ПЛАНИРАНЕ НА СЪБИТИЯ НА ВАШИЯ WORDPRESS САЙТ

Търсите ли най-добрите WordPress плъгини за събития за вашия сайт?

Плъгините за събития са задължителни за всички видове бизнес. Те ви помагат да показвате календари на събития, позволяват на потребителите да отговарят на събития, да продавате билети, да добавяте и управлявате места и много повече.

В тази статия избрахме ръчно някои от най-добрите плъгини за събития на WordPress за вашия сайт.

Как да изберем правилния плъгин за събития за WordPress?

Има голямо разнообразие от плъгини за събития на WordPress, които отговарят на различни нужди. Някои потребители ще се нуждаят от плъгин за управление на мащабни концерти, докато други просто се нуждаят от плъгин за местен семинар за писане.

Целта на използването на плъгин за събития на WordPress е да помогне за улесняване на провеждането на събития.

Това са някои от най-често срещаните неща, които трябва да търсите в плъгин за събитие:

  • Календар за събития, който е лесен за настройка и управление
  • Вградени системи за RSVP и билети
  • Интегрирани опции за плащане
  • Уведомления по имейл, за да поддържате връзка с вашите участници

Като цяло трябва да намерите най-добрия плъгин за уебсайта на вашия бизнес, който се грижи за видовете събития, които ще провеждате.

Като се има предвид това, нека да разгледаме най-добрите плъгини за събития на WordPress, които можете да използвате със своя WordPress сайт.

Sugar Calendar е един от най-добрите WordPress календарни плъгини на пазара. Плъгинът е много богат на функции, но все пак много лесен за използване.

Освен това е лек, така че няма да повлияе на скоростта и производителността на вашия уебсайт.

Той включва всички функции за управление на събития, от които се нуждаете, като повтарящи се събития, начални и крайни времена, еднодневни и многодневни събития, категории събития и др.

Ще намерите и разширени добавки, които ви позволяват да интегрирате календара си за събития с Google Calendar, WPForms, Google Maps и др.

Има дори вградена система за билети, така че можете да продавате билети чрез WooCommerce или Stripe.

Всички ваши събития са лесни за създаване и управление от контролния панел на вашия сайт, чрез лесен за използване редактор. Плъгина се интегрират с вашата съществуваща тема на WordPress.

WPForms е най-добрият създател на формуляри за WordPress, използван от над 5 милиона уебсайта. Той идва с интуитивен конструктор за плъзгане и пускане, който ви позволява лесно да създавате всякакъв вид форма.

Включва библиотека с шаблони от над 300+ предварително изработени шаблона за бързо изграждане на вашите формуляри, включително формуляри за планиране на събития, формуляри на доставчици, формуляри за RSVP и други.

Има дори шаблон за регистрационен формуляр за събитие, който можете да използвате за продажба на билети и можете да приемате плащания със Stripe или PayPal.

WPForms също се интегрира с най-добрите доставчици на имейл маркетинг като Constant Contact, Sendinblue, Drip и др. Това улеснява изпращането на имейли до тези, които са получили отговор или са се регистрирали за събитие.

Всичко това може да бъде персонализирано с конструктора за плъзгане и пускане. Имате пълен контрол върху полетата на формуляра, така че можете да събирате цялата необходима информация от вашите участници.

Formidable Forms е най-напредналият конструктор на формуляри на WordPress на пазара. Позволява ви да създавате почти всякакъв вид форма с конструктора за плъзгане и пускане.

Плъгинът има уникална функция, наречена Views, която ви позволява да вземете всякакви данни от формуляри, които сте събрали или въвели сами и да ги покажете визуално.

Това улеснява създаването на свои собствени събития във вашето табло за управление на WordPress. Можете също така да го настроите да създава автоматично всичко необходимо във визуалната част на вашия сайт, включително информация за събития и календари за събития.

Има и библиотека от над 175+ шаблона, които можете да използвате за бързо създаване на формуляри за регистрация на събития. Той включва онлайн формуляри за регистрация на събития, формуляри за RSVP, формуляри за планиране на събития и много други.

Освен това имате пълен достъп до данните си в таблото за управление на плъгина, така че е много лесно да управлявате всичките си участници.

The Event Calendar е богата на функции система за управление на събития, която ви помага да управлявате почти всеки аспект от вашите събития.

Удобният за начинаещи интерфейс улеснява добавянето на всички подробности за вашето събитие, включително отделна страница за местата и организаторите.

Имате множество различни изгледи за показване на календара на потребителите си, включително ден, седмица или месец. Можете дори да наблегнете на събития, за да увеличите ангажираността към събитията, на които искате най-голямо внимание.

Освен това можете да добавите филтриране, така че потребителите ви да могат да намерят точните събития, които търсят.

Можете бързо да импортирате данни от други календари, за да ускорите процеса на създаване на събитие. Вашите потребители могат също да се абонират за актуализации в iCal или Google Calendar.

Календарът на събитията има много разширени функции, но цените се натрупват бързо, тъй като ще трябва да плащате повече за всяка добавка и уебсайт, на които го използвате.

Smash Balloon Facebook Feed Pro е един от най-добрите Facebook плъгини за WordPress на пазара.

Това улеснява свързването на вашия WordPress сайт с Facebook с едно натискане на бутон. Ако имате голяма общност във Facebook и редовно популяризирате и организирате събития, тогава този плъгин ще ви помогне да ги интегрирате с вашия сайт.

Вместо да използвате множество плъгини, можете просто да създадете събитие във Facebook и то автоматично ще се покаже на вашия уебсайт.

Освен функциите за автоматизация и управление на събития, можете да използвате плъгина, за да покажете вашата емисия във Facebook, публикации и други на вашия уебсайт на WordPress. Имате пълен контрол върху това как изглежда и каква информация искате да покажете.

Event Organizer е прост плъгин за събития на WordPress, който улеснява създаването и управлението на събития.

Този плъгин използва персонализирани типове публикации, така че създаването на ново събитие е толкова просто, колкото и писането на публикация в блог. Можете също да създавате повтарящи се събития, да задавате събития на различни места и др.

Можете да преглеждате вашите събития в таблото за управление на WordPress в изглед на списък или календар.

Той също така включва няколко джаджи за показване на календар със събития, дневен ред на събитията или стандартния календар на WordPress с добавени събития.

Надяваме се, че тази статия ви е помогнала да научите за някои от най-добрите плъгини за събития на WordPress, които можете да използвате със своя WordPress сайт. Ако все пак имате нужда от специалист, който да избере правилния плъгин и да го настрои за вас, може да се свържете с нашия уеб дизайнер Ралица Ангелова.

Източник: https://www.wpbeginner.com

Какво е RSVP?

ЛОГОПЕД ЗА РОДИТЕЛИ

Логопед за Родители е програма, създадена от Теодора Драговска. Тя е дългогодишен специалист в областта на кинезитерапията и логопедията, което я прави цялостен и завършен специалист при работата с деца- комбинация от правилен говор и позиция на тялото при писане.

Целта на програмата е да насочи вниманието на родителите към правилния говор на тяхното дете.

За всички нас, които сме родители, е от първостепенно значение да бъдем будни в общуването с нашите деца, да обръщаме внимание на техния правилен изказ и да правим нужното, за да отгледаме един уверен и достоен човек. Като родители- всичко е в нашите ръце!

Във Facebook групата Логопед за Родители ще намерите видео материали с практически упражнения, с които да развивате или коригирате изказа на детето чрез игри и забавления. За всички допълнителни въпроси или индивидуални консултации, ще може да се свържете с Теодора Драговска през нейната персонална страница в ПИСАРИТЕ.