Тел.: +359 879 463 446

Обслужване на клиенти

МОЛЯ, ЗАПИШЕТЕ СЕ САМИ!
АКО ИМАТЕ НУЖДА ОТ СЪДЕЙСТВИЕ, НИЕ СМЕ НА ЛИНИЯ ВСЕКИ ДЕН ОТ ПОНЕДЕЛНИК ДО ПЕТЪК ОТ 9ч ДО 17ч.

+359 879 463 446
PISARITE@PS3.BG

Изобразени са лога на Кока Кола, Мерцедес, Адидас и други популярни марки

ЗАЩО БРАНДИРАНЕТО Е ТОЛКОВА ВАЖНО ЗА БИЗНЕСА?

Брандирането на даден бизнес е по-важно, отколкото си мислите. Отвън вашата марка може да изглежда така, сякаш се състои само от елементи като лога и цветове, но тя всъщност е цялата идентичност на вашия бизнес. Вашата марка ви придава индивидуалност.

Брандирането винаги е било жизненоважна част от бизнеса, но сега може да е по-важно от всякога. Със социалните медии потребителите са изложени на нови марки всеки ден. Това може да бъде чудесно за потребителите, които имат много възможности и могат да направят проучване, за да намерят най-добрия, но затруднява бизнеса.

Днес има огромна конкуренция, така че фирмите трябва да положат допълнителни усилия, за да гарантират, че се открояват в тълпата. За да направите това, трябва да инвестирате в създаването на силна марка, която ще привлече и задържи вниманието на хората. С правилната марка имате шанс да получите известен контрол върху това как хората възприемат вашия бизнес, така че не искате да пренебрегвате това.

Повече хора ще разпознаят вашия бизнес

Една от най-очевидните причини, поради които бизнесът се нуждае от брандиране, е да му помогне да бъде разпознаван по-често. Ако имате силен бранд за вашия бизнес, хората естествено ще го вземат под внимание много повече, отколкото биха го направили без него. Бизнес, който всъщност няма сплотена марка, няма да остане в съзнанието на някого за дълго. Бизнес с елементи като отчетливо лого, атрактивни цветове и други визуални елементи ще бъде много по-запомнящ се. Някой може да види вашата марка само за момент, но ако тя остане в съзнанието му по положителен начин, има голям шанс да не я забрави, дори ако този човек все още не е готов да използва вашите продукти или услуги. В крайна сметка, когато са готови да предприемат следващите стъпки, ако вашата марка е останала с тях, те ще се върнат при вас.

Брандирането може да помогне за изграждане на доверие

Доверието на вашата аудитория е едно от най-важните неща, които можете да имате като бизнес, но това не винаги е лесно да се спечели. Бизнес, на който липсват ключови елементи от брандирането, ще има още повече затруднения да накара хората да му се доверят.

Брандирането е нещо, което много от нас очакват да видят, когато разглеждаме бизнеса във всяка индустрия и пропускането на това може да е червен флаг за някои. Без брандиране имате много малко да покажете за вашия бизнес.

Ако трябва да избирате между бизнес с ясна, професионално изглеждаща марка и бизнес, който не е положил тези усилия, вероятно знаете на кой от тях бихте се доверили повече. Брандирането ви помага да покажете на потенциалните клиенти, че сте утвърден и надежден бизнес. Можете да използвате това, за да кажете на хората много рано какво могат да очакват от вашия бизнес. Това е инвестиция, която вашият бизнес прави, за да се подобри и потенциалните клиенти ще разпознаят, че сте полагали усилия за създаване на вашата марка.

Можете да подобрите рекламата си

Вашият бизнес няма да може да стигне много далеч без реклама. Брандирането и рекламата вървят ръка за ръка. Ако искате да имате по-добра реклама за вашия бизнес, първо ще трябва да работите върху създаването на марка.

Когато рекламирате бизнеса си, искате всичко да е сплотено и да представлява идентичността и ценностите на вашия бизнес. Това може да бъде предизвикателство, когато не сте отделили време да формирате марката си. Ако рекламирате без солидна марка, пропускате много страхотни възможности за създаване на ефективна кампания. Включването на брандинг във вашата реклама ще помогне за увеличаване на разпознаваемостта на вашата марка, когато всичко е свързано.

Страхотно е за вашите служители

Брандирането осигурява стойност и във вашата компания. Разбира се, искате вашите служители да обичат да работят за вашата компания и да се чувстват като част от екип. Компания със страхотна марка по-лесно ще може да накара служителите да се чувстват като ангажирани с нещо повече от просто работа.

В допълнение към брандирането, което може да помогне за привличането на нови клиенти, вие също искате да инвестирате в аспектите на брандирането, които поддържат мотивацията на вашия екип. Това включва малки неща като марково облекло и стоки, но също така и външния вид на цялото ви офис пространство. Ако можете да мотивирате служителите си, като създадете усещане за единство чрез брандиране, бихте могли да видите страхотни резултати навсякъде.

Брандирането създава лоялни клиенти

Вие не искате просто клиенти, които разпознават вашата марка и използват бизнеса ви веднъж – вие искате да създадете клиенти, които продължават да се връщат. С добро брандиране можете да придадете на марката си по-човешка страна, с която клиентите ви могат да се отнасят към вас като нещо повече от компания, която е изцяло бизнес.

По много начини можете да привлечете емоциите на хората чрез брандиране и да ги накарате да се почувстват по-свързани с вашата компания. Брандирането ви позволява да изграждате взаимоотношения с аудиторията си, което в крайна сметка може да ги превърне в лоялни клиенти. Можете да създадете марка, за която хората наистина се интересуват, и да се поставите пред бизнесите, които не използват това в своя полза.

Smash Balloon Facebook Feed Pro е един от най-добрите Facebook плъгини за WordPress на пазара.

Това улеснява свързването на вашия WordPress сайт с Facebook с едно натискане на бутон. Ако имате голяма общност във Facebook и редовно популяризирате и организирате събития, тогава този плъгин ще ви помогне да ги интегрирате с вашия сайт.

Вместо да използвате множество плъгини, можете просто да създадете събитие във Facebook и то автоматично ще се покаже на вашия уебсайт.

Освен функциите за автоматизация и управление на събития, можете да използвате плъгина, за да покажете вашата емисия във Facebook, публикации и други на вашия уебсайт на WordPress. Имате пълен контрол върху това как изглежда и каква информация искате да покажете.

Ако търсите специалист, с когото да обсъдите вашия бранд, можете да се обърнете към Ралица Ангелова.

Източник: www.forbes.com

Графична визия на момиче, което избира събитие от календара на телефона си

6 СОФТУЕРА ЗА ПЛАНИРАНЕ НА СЪБИТИЯ НА ВАШИЯ WORDPRESS САЙТ

Търсите ли най-добрите WordPress плъгини за събития за вашия сайт?

Плъгините за събития са задължителни за всички видове бизнес. Те ви помагат да показвате календари на събития, позволяват на потребителите да отговарят на събития, да продавате билети, да добавяте и управлявате места и много повече.

В тази статия избрахме ръчно някои от най-добрите плъгини за събития на WordPress за вашия сайт.

Как да изберем правилния плъгин за събития за WordPress?

Има голямо разнообразие от плъгини за събития на WordPress, които отговарят на различни нужди. Някои потребители ще се нуждаят от плъгин за управление на мащабни концерти, докато други просто се нуждаят от плъгин за местен семинар за писане.

Целта на използването на плъгин за събития на WordPress е да помогне за улесняване на провеждането на събития.

Това са някои от най-често срещаните неща, които трябва да търсите в плъгин за събитие:

  • Календар за събития, който е лесен за настройка и управление
  • Вградени системи за RSVP и билети
  • Интегрирани опции за плащане
  • Уведомления по имейл, за да поддържате връзка с вашите участници

Като цяло трябва да намерите най-добрия плъгин за уебсайта на вашия бизнес, който се грижи за видовете събития, които ще провеждате.

Като се има предвид това, нека да разгледаме най-добрите плъгини за събития на WordPress, които можете да използвате със своя WordPress сайт.

Sugar Calendar е един от най-добрите WordPress календарни плъгини на пазара. Плъгинът е много богат на функции, но все пак много лесен за използване.

Освен това е лек, така че няма да повлияе на скоростта и производителността на вашия уебсайт.

Той включва всички функции за управление на събития, от които се нуждаете, като повтарящи се събития, начални и крайни времена, еднодневни и многодневни събития, категории събития и др.

Ще намерите и разширени добавки, които ви позволяват да интегрирате календара си за събития с Google Calendar, WPForms, Google Maps и др.

Има дори вградена система за билети, така че можете да продавате билети чрез WooCommerce или Stripe.

Всички ваши събития са лесни за създаване и управление от контролния панел на вашия сайт, чрез лесен за използване редактор. Плъгина се интегрират с вашата съществуваща тема на WordPress.

WPForms е най-добрият създател на формуляри за WordPress, използван от над 5 милиона уебсайта. Той идва с интуитивен конструктор за плъзгане и пускане, който ви позволява лесно да създавате всякакъв вид форма.

Включва библиотека с шаблони от над 300+ предварително изработени шаблона за бързо изграждане на вашите формуляри, включително формуляри за планиране на събития, формуляри на доставчици, формуляри за RSVP и други.

Има дори шаблон за регистрационен формуляр за събитие, който можете да използвате за продажба на билети и можете да приемате плащания със Stripe или PayPal.

WPForms също се интегрира с най-добрите доставчици на имейл маркетинг като Constant Contact, Sendinblue, Drip и др. Това улеснява изпращането на имейли до тези, които са получили отговор или са се регистрирали за събитие.

Всичко това може да бъде персонализирано с конструктора за плъзгане и пускане. Имате пълен контрол върху полетата на формуляра, така че можете да събирате цялата необходима информация от вашите участници.

Formidable Forms е най-напредналият конструктор на формуляри на WordPress на пазара. Позволява ви да създавате почти всякакъв вид форма с конструктора за плъзгане и пускане.

Плъгинът има уникална функция, наречена Views, която ви позволява да вземете всякакви данни от формуляри, които сте събрали или въвели сами и да ги покажете визуално.

Това улеснява създаването на свои собствени събития във вашето табло за управление на WordPress. Можете също така да го настроите да създава автоматично всичко необходимо във визуалната част на вашия сайт, включително информация за събития и календари за събития.

Има и библиотека от над 175+ шаблона, които можете да използвате за бързо създаване на формуляри за регистрация на събития. Той включва онлайн формуляри за регистрация на събития, формуляри за RSVP, формуляри за планиране на събития и много други.

Освен това имате пълен достъп до данните си в таблото за управление на плъгина, така че е много лесно да управлявате всичките си участници.

The Event Calendar е богата на функции система за управление на събития, която ви помага да управлявате почти всеки аспект от вашите събития.

Удобният за начинаещи интерфейс улеснява добавянето на всички подробности за вашето събитие, включително отделна страница за местата и организаторите.

Имате множество различни изгледи за показване на календара на потребителите си, включително ден, седмица или месец. Можете дори да наблегнете на събития, за да увеличите ангажираността към събитията, на които искате най-голямо внимание.

Освен това можете да добавите филтриране, така че потребителите ви да могат да намерят точните събития, които търсят.

Можете бързо да импортирате данни от други календари, за да ускорите процеса на създаване на събитие. Вашите потребители могат също да се абонират за актуализации в iCal или Google Calendar.

Календарът на събитията има много разширени функции, но цените се натрупват бързо, тъй като ще трябва да плащате повече за всяка добавка и уебсайт, на които го използвате.

Smash Balloon Facebook Feed Pro е един от най-добрите Facebook плъгини за WordPress на пазара.

Това улеснява свързването на вашия WordPress сайт с Facebook с едно натискане на бутон. Ако имате голяма общност във Facebook и редовно популяризирате и организирате събития, тогава този плъгин ще ви помогне да ги интегрирате с вашия сайт.

Вместо да използвате множество плъгини, можете просто да създадете събитие във Facebook и то автоматично ще се покаже на вашия уебсайт.

Освен функциите за автоматизация и управление на събития, можете да използвате плъгина, за да покажете вашата емисия във Facebook, публикации и други на вашия уебсайт на WordPress. Имате пълен контрол върху това как изглежда и каква информация искате да покажете.

Event Organizer е прост плъгин за събития на WordPress, който улеснява създаването и управлението на събития.

Този плъгин използва персонализирани типове публикации, така че създаването на ново събитие е толкова просто, колкото и писането на публикация в блог. Можете също да създавате повтарящи се събития, да задавате събития на различни места и др.

Можете да преглеждате вашите събития в таблото за управление на WordPress в изглед на списък или календар.

Той също така включва няколко джаджи за показване на календар със събития, дневен ред на събитията или стандартния календар на WordPress с добавени събития.

Надяваме се, че тази статия ви е помогнала да научите за някои от най-добрите плъгини за събития на WordPress, които можете да използвате със своя WordPress сайт. Ако все пак имате нужда от специалист, който да избере правилния плъгин и да го настрои за вас, може да се свържете с нашия уеб дизайнер Ралица Ангелова.

Източник: https://www.wpbeginner.com

Какво е RSVP?

ЛОГОПЕД ЗА РОДИТЕЛИ

Логопед за Родители е програма, създадена от Теодора Драговска. Тя е дългогодишен специалист в областта на кинезитерапията и логопедията, което я прави цялостен и завършен специалист при работата с деца- комбинация от правилен говор и позиция на тялото при писане.

Целта на програмата е да насочи вниманието на родителите към правилния говор на тяхното дете.

За всички нас, които сме родители, е от първостепенно значение да бъдем будни в общуването с нашите деца, да обръщаме внимание на техния правилен изказ и да правим нужното, за да отгледаме един уверен и достоен човек. Като родители- всичко е в нашите ръце!

Във Facebook групата Логопед за Родители ще намерите видео материали с практически упражнения, с които да развивате или коригирате изказа на детето чрез игри и забавления. За всички допълнителни въпроси или индивидуални консултации, ще може да се свържете с Теодора Драговска през нейната персонална страница в ПИСАРИТЕ.

РИСУВАНЕ С РЪЦЕ

Как можете да помогнете на детето си да учи по-добре? Как да го направим по-внимателно и усърдно? Ами ако не може да запомни материала, колкото и да се опитва?

Общоприето е, че способността за броене, писане и четене е достатъчна, за да смятаме детето за готово за училище. Всъщност, успешните познавателни дейности се крият в образуването на междуполушарни връзки. Лявото и дясното полукълбо на мозъка са тясно свързани с нервни влакна. Колкото повече има, толкова по-добре се развиват по-високите умствени функции.

Лявото и дясното полукълбо трябва да се развиват хармонично, но това не винаги е възможно да се постигне. Много родители започват да насилват нещата, като учат дете под 5,5 години да пише, чете, чужд език, музикална грамотност. Поради това лявото полукълбо се развива много по-интензивно от дясното, което е отговорно за:

  • интуиция;
  • пространствена координация;
  • въображение;
  • възприемане на невербална информация;
  • както и паралелна обработка на голямо количество разнообразна информация.

Тези компетенции също са ключови за успешното учене в училище, заедно с четене, писане, броене, чуждоезикови умения.

Как да направим работата на лявото и дясното полукълбо последователна и ефективна? Детските невропсихолози препоръчват извършването на кинезиологични упражнения, тъй като движенията са в основата на социалното, емоционалното и когнитивното развитие на детето. Рисуването с две ръце едновременно дава най-добри резултати.

Защо рисуване с две ръце?

Това кинезиологично упражнение се основава на три основни принципа за укрепване на връзките между полукълбата.

  • Разнообразие. Мозъкът започва активно да се развива, когато се фокусираме върху извършването на необичайни движения. Това се отнася и за фините двигателни умения и артикулирането на нови звуци, движенията на ръцете и краката.
  • Едновременност на действията. И двете полукълба трябва да участват в процеса, тъй като лявото, както знаете, контролира дясната половина на тялото, а дясното – лявата; лявото отговаря за речта, а дясното – за координацията на движенията. Пример: играта на Яде се- Не се яде, когато играчите трябва да удрят или хванат топката, придружавайки движенията с думи.
  • Работете с две ръце. Всички упражнения, изпълнявани както с лявата, така и с дясната ръка, помагат за укрепване на невронните връзки и създаване на нови. Това може да бъде рисуване, свирене на музикален инструмент, изграждане на кули от строителен комплект.

Рисуването с две ръце е полезно както за деца, така и за възрастни едновременно. Упражнението помага за развиване на чувство за симетрия, намаляване на тревожността, ускоряване на процеса на коригиране на дисграфия, дислексия, акалкулия и развитие на речта.

Как да започнете правилно?

Листът трябва да бъде добре фиксиран върху повърхността и е по-добре, ако не е обикновена маса, а статив във вертикално фиксирана дъска. За рисуване използвайте гваш, акварел, средни меки четки, дебели флумастери също са подходящи.

Първо „нарисувайте“ със суха четка във въздуха, така че мускулите да запомнят движенията и детето да не се страхува да сгреши. Рисунките трябва да са симетрични и изключително прости: къща, цвете, пеперуда, кола. В средата е препоръчително да нарисувате линия на симетрия, това ще помогне на художника да се ориентира, тъй като всяка ръка има своя половина на листа и те не трябва да се намесват един в друг.

Ако обясните на децата, те веднага ще разберат за какво е тази линия. Можете да огънете листа по нея и половинките на шаблона ще съвпадат. Измиване на четки, рисуване с боя, нанасяне на изображение – всички тези движения трябва да се извършват едновременно с двете ръце.

И така, откъде да започнете? Например, да приемем, че сте решили да изобразите малка къща. Първо, изпълнете проста задача – очертайте изображението по контурите.

  • Поставете и двете четки в една и съща точка, в нашия случай това ще бъде горната част на покрива.
  • Започнете едновременно с движение на четките надолу по склоновете на покрива и стените на къщата, но в противоположни посоки.
  • Контролирайте скоростта на ръцете си, важно е те да работят в синхрон.

Следващата задача вече е малко по-трудна: трябва да завършите целия чертеж до края. Начертайте предварително половината от картината на лист: за дясна ръка това ще бъде лявата част, а за левичар – дясната част.

  • Вземете флумастери или четки за рисуване и ги поставете в горната част на чертежа.
  • Нарисувайте липсващата половина.
  • Проследете чертежа по контура.

По-добре е да започнете да рисувате с две ръце, без да разчитате на готовия чертеж с произволно изображение на драсканици, но има едно условие: трябва да започнете с линията на симетрия. Опитайте се да създадете симетричен, идентичен модел от двете страни, като спазвате синхронизацията на движенията на дясната и лявата ръка. След като овладеете драскулката, можете да преминете към изображението на реални обекти.

На каква възраст можете да рисувате едновременно?

Невропсихолозите препоръчват това упражнение да се прави за бебета от 1,5 до 2 години. Те не рисуват с четки, а с пръсти и длани. На първо място, те се научават да правят отпечатъци, първо с дясната си ръка (ако е водеща), след това с лявата, след това едновременно с двете ръце. Когато това упражнение бъде усвоено, можете да преминете към по-сложни задачи: очертаване и рисуване.

Ако забележите, че едната ръка изпреварва другата, тогава ще трябва да я задържите, защото целта на задачата е всички движения да се извършват синхронно. Постепенно детето ще се научи да контролира самостоятелно водещата ръка.

Трябва ли да използвам бои и маркери?

След като се научите да рисувате с две ръце, можете да овладеете други видове рисуване с две ръце. Например, можете да създадете прекрасни дизайни, използвайки мокър пясък, черупки, малки камъчета, цветни конци и други материали, това е чудесен начин да прекарате полезно време заедно през лятната си ваканция.

Има мнение, че хората, които пишат с дясната си ръка, имат по-развито ляво полукълбо на мозъка, докато левичарите, съответно, имат обратното. Ето защо е много полезно (не само за деца, но и за възрастни) да се развиват еднакво и двете полукълба. Психолозите вече са измислили няколко техники, които помагат в това.

Днес искаме да ви разкажем за техника за рисуване, наречена грифон. Друго име на техниката е двойно рисуване. Същността на такова упражнение е, че човек рисува нещо, докато вниманието му е заето от нещо друго. Например, когато студент седи на лекция, той започва несъзнателно да рисува нещо в полетата на тетрадката – това е вид двойно драскане. Doodles могат да бъдат както абстрактни, така и конкретни. Това е много полезна техника за децата. Но ви препоръчваме да се развивате по същия начин.

Как да рисувате с тази техника?

Вашата задача е да рисувате с две ръце едновременно, като оставяте най-симетричните рисунки на хартията.

За да направите това, вземаме маркери или моливи в ръцете си, притискаме ги заедно и ги поставяме в центъра на лист хартия. Започваме да рисуваме с тези два маркера наведнъж, създавайки огледален образ. Например, ако дясната ръка дърпа надясно и надолу, тогава лявата трябва да рисува наляво и надолу. Когато едната ръка започне да се движи към центъра, другата трябва незабавно да направи същото.

За да улесните децата да рисуват, фиксирайте техния лист хартия върху масата с тиксо.

А ето и няколко примера за детски рисунки, използващи техниката на двойно рисуване.

Няма нужда да говорим за необходимостта и ползата още веднъж. Рисуване се за всестранно развитие на детето и възпитаване на естетическо възприятие за света. Ще споменем и явлението амбидекстрия – способността да се използва както дясната, така и лявата ръка.

И това не е всичко! Има деца, които се занимават с рисуване с две ръце и за тях не е трудно не само да използват еднакво както дясната, така и лявата ръка, но и двете едновременно.

Един от често срещаните проблеми на съвременните деца е нарушение на координацията в действията между полукълбата на мозъка. Как може да се помогне на този проблем в предучилищна възраст?

Можете да правите физически упражнения, да правите гимнастика на пръстите… Задачите, които ще бъдат разгледани по-долу, ще ги допълнят успешно. Акцентът на задачите е едновременното рисуване с две ръце върху квадратна хартия. Това е един от начините за огледално оцветяване. Рисуването с две ръце хармонизира действията на полукълба.

Най-вероятно ще се натъкнете на факта, че по време на едновременното рисуване ръцете на детето не работят координирано: едната бърза, другата изостава. Целта е да се постигнат координирани движения. Това изисква практика, но е постижимо. Квадратчетата ще ни помогнат. По-лесно е да се ориентирате по тях, по-лесно се наблюдават едни и същи размери на дясната и лявата част: включва не само окото, но и уменията за броене, които са важни за бъдещия ученик.

Рисуване с две ръце.

Рисуването с две ръце е трудно. Затова отначало е по-полезно да предложим да окръглят картините с две ръце едновременно по пунктираните линии.

Капчиците падат върху тревата.

Как червеи отидоха на гости на приятел
Инструкция. Двамата братя червеи не се срещали дълго време и решили да се видят. Има няколко пътя, по които червеите могат да поемат. Те се движат от противоположните краища и се срещат в средата.

Упражнение „Нарисувай двойка патенца“
Инструкции: преначертайте патицата отдясно, така че да плува към другата.

Упражнение „Петли“
Имало едно време две непослушни петлета. На всички изглеждало, че приятелят краде от зърната на другия. Сключете мир с побойника. Начертайте семената. Трябва да рисувате с двете ръце едновременно. Оцветете петлетата едновременно с две ръце.

Упражнение „Таралежи“
Трябва да се нарисуват игли с двете ръце едновременно. След това се окръглят и се оцветят. Също така рисуваме дървото в средата с две ръце едновременно, като се започне отдолу.

Източник: https://uofa.ru/en/zachem-razvivat-umenie-pisat-dvumya-rukami-uprazhnenie/

управявате ли адвокатска кантора

УПРАВЛЯВАТЕ ЛИ АДВОКАТСКА КАНТОРА?

Независимо дали сте стартираща компания или компания, която е на пазара от дълго време, управлението на собствена адвокатска кантора е голяма отговорност. Дори с партньори, временни служители и стажанти, работещи при вас, често може да се почувствате, че правите всичко сами. От насрочване на срещи до провеждането им, справянето с всичко това може да бъде голямо предизвикателство. И така… как да балансирате и делегирате част от задълженията си? Ето с какво може да са полезни ПИСАРИТЕ…

Спестяване на време

Започваме с това, което е вероятно най-очевидната полза от използването на платформата ни за планиране, а именно по-доброто управление на времето. Основната цел на всеки инструмент за планиране е да спести време, като за вас остава отговорността само да следите Google календара си. С докосване на пръст или натискане на бутон можете да получите достъп до графика си за срещи. Платформата дава възможност клиентите да избират часа за своята среща, вместо да се налага да преминавате през процеса на вземане на решение за времето.

Помага за по-добро управление на задачите

Като вторично последствие от доброто управление на времето следва и доброто управление на задачите и проектите. 

Подобрява значително ефективността

Тъй като можете ефективно да приоритизирате задачите си, това не само ви спестява много време, но и можете да работите по-ефективно. Управляването на адвокатска кантора не е лесна задача, тъй като често имате голямо количество работа, което може да наруши работния процес. С ПИСАРИТЕ, вие ​​и вашият екип ще можете да работите по-ефективно, тъй като платформата има възможност да се синхронизира с Google календар, вие може лесно да я управлявате през телефони и други мобилни устройства, можете да правите промени в графика си, както сметнете за добре, в движение. А ако предпочитате, може ПИСАРИТЕ лично да се погрижат като поемат комуникацията ви с клиентите и пренастройването на графика ви.

Достъпност и гъвкавост

Въпреки че уменията ви като адвокат несъмнено са причината за успеха на адвокатската ви кантора, нямат полза, когато не сте лесно достъпни. Чрез платформата на ПИСАРИТЕ ще дадете достъп на клиентите си да си запазят среща по всяко време на денонощието, от всяка точка на света.

Персонализирани съобщения

И двете страни ще получават напомнящи съобщения, адаптирани за конкретната ситуация. Ако услугите ви включват онлайн консултации, Google Meet и Zoom също са на разположение с един клик на линка от имейла, защото са вградени в платформата ни.

онлайн резервации

КАК СПЕЦИАЛИСТИТЕ И ТЕХНИТЕ КЛИЕНТИ МОГАТ ДА СЕ ВЪЗПОЛЗВАТ ОТ ОНЛАЙН РЕЗЕРВАЦИИТЕ

Преминаването към онлайн резервации и електронни консултации се движи от по-големи технологични и социологически тенденции. Удобството става все по-важно, защото много хора работят по-дълго от всякога. В скорошно проучване беше показано, че в Обединеното кралство броят на хората, които работят повече от 48 часа седмично, се е увеличил с 15% между 2010 и 2015 г. Тези работници просто нямат време да отделят от деня си, за да чакат без записан час да ги приеме специалист.

Технологиите също оказват влияние върху мисленето на потребителите относно услугите за резервации. Приложенията промениха очакванията на хората относно поръчването на услуги. Това е особено вярно сред младите градски професионалисти. Според проучвания 47% от потребителите на приложения имат доход над $75 000 годишно, а 49% от потребителите са милениали (поколение от хора, които са родени между 1977 г. и 1994 години).

Както ще покажем в това ръководство, възможността да запазите час  има големи предимства както за специалистите, така и за техните клиенти.

Предимства на онлайн график за клиентите

Има много различни причини, поради които може да бъде изгодно да резервирате онлайн час. Някои от основните причини включват:

Пести време за изчакване

Записването на час онлайн, преди да посетите специалист, ще гарантира, че ще бъдете приети сравнително бързо.

Графика за резервации е наличен по всяко време на денонощието

Ще се създаде възможност на клиентите да си записват часове по-късно вечерта и през уикендите. Това прави онлайн графиците по-удобен вариант за хора, които има интензивно всекидневие.

Система за обслужване на клиенти

Клиентите, които си записват часове през платформата на ПИСАРИТЕ, ще могат да се свържат е член от екипа през чат системата. Това позволява на клиентите, ако има възникнали въпроси, да получат асистенция и да преминат към запазване на желания час.

Предимства от предлагането на онлайн график от специалисти

Удобството на онлайн резервациите осигурява конкурентно предимство пред други специалисти, които не предлагат тази услуга. Тук ще разгледаме защо онлайн резервацията може да помогне за увеличение на потреблението на услугата, без да създава повече административна работа.

Намаляване на административната работа за персонала. Първо, като имате онлайн график, клиентите не трябва да се обаждат или да изпращат съобщение, за да си уговорят среща. Чрез формулярите за резервация ще получат цялата необходима информация, която е нужна за часа им. Тези резервации могат да бъдат настроени, според нуждите на клиента.

Изпращане на клиентите на нужната му информация – С ПИСАРИТЕ всички срещи ще бъдат потвърдени чрез имейл. Тези известия съдържат всички ключови подробности за запазениете часове, включително дата, час и място. Това гарантира, че клиентите имат удобен достъп до информацията, от която се нуждаят. Известията изпратени от ПИСАРИТЕ позволява клиентът да отмени срещата си. Наличието на тази опция означава, че клиентите не трябва да се обаждат на специалиста, когато трябва да променят часа си. Освен това могат да бъдат настроени автоматизирани известия при определени поводи. Те напомнят на клиента за неговия час и намаляват вероятността той да бъде пропуснат.
Клиентите могат да си запишат час по всяко време – С онлайн резервациите клиентите могат да резервират час по всяко време на деня. И тъй като формулярите за резервация на ПИСАРИТЕ са оптимизирани за мобилни устройства, за клиентите е също толкова лесно да си запазят час през телефона, колкото и на компютър. Това прави онлайн резервацията идеалната опция за хора с работа на пълен работен ден, която ограничава възможността им да се обаждат, за да си уговорят часа.
Мигновено съчетаване с календара на специалиста– платформата на ПИСАРИТЕ се интегрира с популярния календар на Google. Това означава, че когато се направи среща в ПИСАРИТЕ, тя ще бъде незабавно отразена и в този календар.

Осигурете мобилна резервация – 50% от цялото мобилно търсене е насочено към услуги и продукти, предоставяни от местни фирми. Потребителите вече могат да купуват и резервират почти всеки продукт или услуга, използвайки своите смартфони. Те очакват, че записването на различни услуги трябва да бъде достъпно чрез техните смартфони. ПИСАРИТЕ използва напълно оптимизирани за мобилни устройства графици. Това означава, че когато човек влезе в уебсайта ни с помощта на смартфон, ще се покаже оптимизираната за мобилни устройства версия на графика за резервация. Наличието на правилно оптимизиран за мобилни устройства график прави резервирането на час много по-лесно за клиента и от своя страна помага за увеличаване на броя на резервираните часове.
Създаване на персонализирани полета – може да има конкретна информация, която е полезна за специалиста, за да предостави консултация. Получаването на тази информация преди уговорения час спестява време както на специалиста, така и на клиента. С ПИСАРИТЕ е възможно да създавате добавяне на различни персонализирани полета, включително множество възможности за избор, текстови полета, падащи списъци и други. След това данните, предоставени от клиента, ще бъдат добавени към неговата резервация в календара на специалиста.
Подробни анализи – Според проучване на McKinsey Global Institute, организациите, управлявани от данни, са 23 пъти по-склонни да спечелят клиент в сравнение с тези, които не използват анализи. Решение за онлайн резервации като ПИСАРИТЕ дава на специалистите достъп до богата информация, която може да се използва за по-ефективно управление на бизнеса им. ПИСАРИТЕ подготвят анализи, които показват колко хора резервират часове, кои служители приемат най-много резервации и др.

Предлагане на онлайн консултации на клиенти

Както е описано подробно във въведението, една от най-големите тенденции е ръстът към електронните консултации. Електронните консултации имат редица предимства за пациентите, включително:

Поверителност – Хората често не са склонни да обсъждат проблеми лице в лице със специалиста. Следователно те често биха предпочели да могат дискретно да резервират час и след това да им бъде предоставена консултацията онлайн или по телефона.
Удобство – Много хора работят по-дълго, отколкото в миналото. Това важи особено за хората с по-високи доходи. Тези хора имат способността да плащат за продукти и услуги, но дават предимство на удобството. Точно това могат да осигурят онлайн консултациите. Използвайки онлайн график за резервация, потребителите могат да си запишат час, когато пожелаят. Тази електронна консултация след това може да бъде достъпна от клиента от всяко място.
Предлагайки онлайн електронни консултации, специалистите могат да се предлагат на пазара в много по-големи географски райони с нарастващ сегмент от клиенти, които предпочитат поверителност и удобство. Платформата ни е интегрирана със Google Meet и Zoom, което напълно автоматизира процеса при една онлайн консултация.

Заключение

Накратко, има пазар от по-млади, заможни и разбиращи технологиите потребители. Тези потребители искат удобството и поверителността, които предоставят онлайн резервациите и електронните консултации. Предоставянето на тези услуги е не само печалба за потребителите, но също така може да помогне на специалистите да увеличат пазарния си обхват, като същевременно намаляват административните изисквания. Специалистите, които използват наличната технология, ще имат сериозно конкурентно предимство през следващите пет години.

управление на времето

ЗАЩО УПРАВЛЕНИЕТО НА ВРЕМЕТО Е ВАЖНО И КАК ДА СТЕ ПО-ЕФЕКТИВНИ

Каква част от работната ви седмица отива за отлагане за неща, защото нямате достатъчно време да ги изпълните в срокове и да постигнете седмичните си цели? Времето е ценно и ограниченото време не е проблемът- много от нас управляват лошо времето си и в резултат на това не успяват да постигнат целите си.

Важно умение ли е управлението на времето за вашия професионален път?
Можем ли да управляваме времето си, като научим това умение, или това е личностна черта, която някои от нас притежават? Проблемът стана толкова широко разпространен, че се появиха много приложения за управление на времето, които да отговарят на нуждите на клиентите. Преди да разгледаме някои от съветите за управление на времето, които могат да облекчат натоварения ви график, нека разберем защо притежаването на умения за управление на времето е от съществено значение.

Защо управлението на времето е толкова важно?

Структурирането на работата ви по начин, по който можете да постигнете ежедневните си цели, е нещо, което трябва да бъде в основата на вашата рутина. Помислете колко много се стресирате заради това, че не изпълнявате задачите навреме или не поддържате баланс между работа и личен живот.

Повишеното ниво на стрес се превръща в бариера за продуктивна работа и няма шанс да се измъкнете от него, ако не предприемете правилните действия. Чудите ли се дали управлението на времето е умение, което може да ви помогне да свършите работата по ефективен начин и да разрешите всички тези проблеми?

Отговорът определено е ДА!

Управлението на времето има огромен ефект върху вашата производителност на работното място. Ще можете да спазвате сроковете и най-важното да се развиете като ефективен човек.

С други думи, отделянето на време, за да развиете уменията си за управление на времето, ще бъде ценен актив за вашия процес на кариерно развитие, както и за поддържане на баланс между професионалния и личния живот. Нека сега да се запознаем с други фактори, обясняващи защо това умение е толкова важно, след което ще се запознаете с още съвети за управление на времето.

Времето е ограничено

Винаги имайте предвид, че времето е единственият ресурс, който не можем да запазим за по-късна употреба. Всеки ден всички имаме приблизително еднакво работно време; някои от нас успяват да направят повече, а други не спазват сроковете. В края на деня тези, които правилно управляват времето си, в крайна сметка имат повече професионално израстване и доказват, че имат по-добра самодисциплина.

Управлението на времето съотнесено към производителността

Дори ако сте някой, на когото липсва самодисциплина, управлението на времето ще ви помогне да вървите към целите си.

Ако се замислите, управлението на времето и производителността са взаимосвързани. Колкото повече управлявате времето си, толкова по-малко се стресирате за всичко. Представете си, че целият ден е подреден на масата, където можете да го настройвате, както пожелаете, и все пак да останете продуктивни.

По-малко отлагане

Помислете колко пъти сте си казвали „Мога да го направя по-късно“ или когато сте преглеждали видеоклипове в YouTube по средата на работата си. Всички ние сме били там, в резултат на това работата се натрупва, не разбираме откъде да започнем и в крайна сметка да пропускаме срокове.

Целта на управлението на времето е не само да се направи повече за по-малко време, но и да се намали желанието за отлагане на основните задължения. Притежаването на добри умения за управление на времето като служител, студент, лидер или организатор ще ви помогне да работите по-умно, вместо да работите по-усилено. Наличието на ясна картина на ежедневните ви задачи елиминира отлагането и ви позволява да се съсредоточите върху изпълнението на работата в рамките на определен срок.

По-добро вземане на решения

С подобрено умение за управление на времето можете да си дадете повече време да мислите за важни решения, без да се притеснявате за други задачи, тъй като първоначално сте разпределили време за всичко.

Уменията за управление на времето не са за планиране на краткосрочни задачи и постигане на краткосрочни цели. Това може да бъде адекватно управление на времето ви за следващия месец или дори година, ако имате конкретна цел в ума си.

Мислете за това умение като за предимство в ежедневието си, а не само на работното място, то ще ви помогне да мислите за всичко, като си представите крайния резултат и ще добави повече мотивация към вашите дейности.

Повече възможности за вашето кариерно израстване

Точността е това, което топ мениджърите ценят в своите служители. Като можете да управлявате времето си ефективно, вие не само ще увеличите производителността на работата си, но и ще спечелите добра репутация на работното си място. Изпълнението на всички възложени задачи навреме ще ви направи ценен член на екипа и организацията, която отваря нови възможности за кариера за вас.

Сега, когато знаете защо управлението на времето е толкова важно, нека продължим напред и да видим как всъщност можете да управлявате времето си.

Как да направите повече

Задайте времево ограничение за вашите задачи

За много от нас е трудно да останат фокусирани. Особено, когато нямаме спешен краен срок, е трудно да се концентрираме за повече от определено време. Но ако се замислим, дори и да нямаме спешен краен срок, все пак можем да зададем тези срокове, за да се съсредоточим.

Забелязали ли сте, че ако имате задача за изпълнение и имате 4 часа да я свършите, ще я свършите за 4 часа? И ако имате само 1 час, за да завършите същата задача, пак ще спазите крайния срок.

Какво означава това?

Това означава, че умът ни реагира добре на крайните срокове и ако няма кой да постави крайни срокове, вие сами ги задайте. Ограничаването на времето ни за конкретна задача добавя известна доза неотложност в ума ни и става по-вероятно да се фокусираме.

През времето, което сте задали на себе си, опитайте се да премахнете разрушителните явления; изключете известията на телефона си, запазете само основните известия на компютъра си, елиминирайте шума, може би дори се опитайте да поддържате средата си подредена и чиста.

И за определеното време умът ви ще знае, че можете да вършите само задачата, която е определена за този момент. Така ще се концентрирате по-лесно.

Задайте по-малки цели

Ограничаването на времето ви за изпълнение на задача е страхотно, но задачите могат да варират по размер. Да кажем, че имате голяма задача, която ви трябва поне седмица, за да завършите. Ако зададете краен срок за една седмица, най-вероятно ще свършите по-голямата част от работата, когато сте твърде близо до пропускането на крайния срок.

Въпреки това, ако решите да разделите голямата си задача на по-малки и да зададете по-кратки срокове, ще бъдете изумени колко още работа ще можете да свършите.

Това не е нова концепция и много хора го правят от години. Така че, ако решите да направите това, има различни инструменти, които да ви помогнат. Един от тези инструменти е техниката Pomodoro. Според Pomodoro вие сте най-ефективният ви АЗ през първите 20-25 минути работа. След това умът ви започва да се чуди. Ако можете да разделите голямата си задача на по-малки, 20-25-минутни задачи и да си дадете 5-минутна почивка, след като завършите всяка 25-минутна задача, ще можете да останете по-фокусирани. Умът ви ще знае, че след всеки 25 минути, когато завършите задачата си, ще бъдете възнаградени с 5 минути почивка.

За да използвате тази техника, можете да изтеглите едно от наличните приложения на Pomodoro или просто да зададете таймер на телефона си.

Подредете своите задачи по приоритет

Една от най-предизвикателните части на управлението на времето е приоритизирането на задачите ви. Това е първата и най-важна стъпка за правилното управление на времето.

Много хора започват деня си с маловажни задачи, като проверка на имейлите си, когато няма спешни такива във входящата кутия.

Приоритизирането на вашите задачи, ви помага да разберете, че не всяка задача е от изключителна важност и че много от тях могат да бъдат завършени по-късно. Това е почти като историята на скалите, камъчетата и пясъка, където най-важното е какво правиш първо.

Опитайте се да разберете сроковете за всяка работа, това трябва да ви помогне лесно да подредите приоритетите. Направете списък със задачи и запишете всичките си текущи отговорности, ако не сте сигурни за приоритета на конкретна задача, свържете се с вашия ръководител и осигурете правилния срок и важност на това.

Намалете времето за изчакване

Голяма част от времето си губим на опашки на много места, включително фризьорски салони, ресторанти, аптеки, дори посолства и консулства. За щастие, като са наясно с натоварения график на всички, разработчиците създадоха различни приложения, за да ни помогнат да планираме онлайн срещи и да намалим времето за чакане на тези места. Платформата на ПИСАРИТЕ също е едно от средствата за организиране на времето- от една страна на специалисти предлагащи услуги, а от друга на потребителите на тези услуги. Повече информация за ползите от платформата ще немерите ТУК.

Ако сте се прекарвали значително време в чакане да ви обслужат, ето страхотно решение! Ако използвате услугите на определена организация, която няма система за планиране и това губи времето ви, опитайте да ги уведомите за съществуващите системи, може да те изненадат и да приемат съвета ти.

Намалете списъка си със задачи

Създаването на списък със задачи несъмнено е много важно и ще ви служи като водач през целия ви работен ден. Въпреки това, когато започнете да записвате задачите, ще се изкушите да изброите много ненужни неща, които не са важни и с които можете да се справите по време на почивката.

Много дългият списък със задачи кара хората да се тревожат сутрин или да не са мотивирани в края на деня, когато някои от задачите все още не са изпълнени. Така че, опитайте се да се съсредоточите върху най-важните задачи, като елиминирате тези, които не са толкова важни за изпълнение в момента, за да ви помогне да останете спокойни и мотивирани.

Една задача в даден момент

Представете си, че се опитвате да намерите книга в огромен рафт за книги, където книгите просто седят без никаква организация. Ще ви отнеме много време, за да прегледате всички книги и да намерите това, от което се нуждаете.

Когато започнете деня си без списък със задачи, това е почти като да работите в хаос, където не знаете откъде трябва да започнете и какво трябва да направите след това. Поради този хаос обикновено започваме да изпълняваме много задачи и в крайна сметка оставяме всички задачи наполовина изпълнени.

НО! Когато се фокусираме само върху едно нещо в даден момент, умът ни се фокусира върху задачата, вместо да се чуди, опитвайки се да навакса възможно най-много неща.

Когато погледнем „научно“ как работи умът на мъжа, можем да видим, че без значение дали сте жена или мъж, по-ефективно е да приемете начина, по който работи мъжкият ум. Когато се опитваме да изпълняваме една задача в даден момент, трябва мислено да поставим всяка задача в отделна кутия, където те не докосват другите кутии. Ако искаме да работим върху конкретна задача, отваряме полето за работа само с тази задача, затваряме полето и след това отваряме друго поле за следващата задача.

Избягвайте съвършенството

Ефективното управление на времето със сигурност ви помага да имате правилното отношение и ангажираност към работата си. Въпреки това, както се казва: „Не позволявайте съвършенството да бъде враг на доброто“.

Това е вярно, много хора се опитват да анализират прекалено всичко, което правят през деня. Имайте предвид, че не можете да поемате твърде много задачи. Ако прекарвате 8 до 9 часа в работата си, не планирайте 10 часа работа, за да завършите през деня. Това ще ви остави неудовлетворени, ще се втурнете и ще покажете лошо представяне и ще се обезсърчите.

Така че, бъдете разумни, докато планирате задачите си и това ще гарантира производителност и ефективност през целия ви ден.

Комбинирайте подобни задачи заедно, за да спестите повече време

Както обсъдихме, преминаването от една задача към друга изисква на мозъка ви повече време, за да разбере нова информация и да се адаптира към новите изисквания. Ако обаче групирате няколко задачи, подобни една на друга, и зададете време за изпълнение, това ще ви помогне да спестите повече време.

Например през целия ден задайте времево ограничение за отговаряне на имейли и организиране на бизнес разговори. В този случай мозъкът ви не се превключва и не губите време да се преориентирате.

Обобщение

Като цяло, съветите за управление на времето са различни, тъй като нуждата от това се увеличава сред хората, които изпитват трудности да разберат как да се справят с натоварения работен график. Винаги е важно да си поставяте цели, да приоритизирате задачите си и съответно да създавате своя план.

Ако някога сте се чудили как управлението на времето ще ви помогне да постигнете успех в този процес на кариерно развитие, надяваме се тази статия да ви даде отговора.

Управлението на времето трябва да се използва не само за работа, но и за поддържане на баланс между работа и личен живот.
Ако продължите да тренирате, ще се научите да контролирате правилно ежедневното си време, като по този начин ще имате повече време за семейството и приятелите си. И така, управлението на времето е умение от съществено значение за вашия успех? Определено да! Подобрете способностите си, за да вършите нещата ефективно и за по-малко време, и да вземете интелигентни решения. Така че, започнете веднага и планирайте да изпълните повече!

МИСЛИТЕ ЗА СТАРТИРАНЕ НА БИЗНЕС ПРЕЗ 2022г.? ПЕТ НЕЩА, КОИТО ТРЯБВА ДА ИМАТЕ ПРЕДВИД

Когато става въпрос за стартиране на бизнес и иновации, най-трудната част е да ги изстреляме. Не е лесна задача да се придвижите към бизнес целите си с ускорена скорост, като същевременно поддържате качество на услугите  си. Но ето добрата новина: независимо дали сте създали магазин за електронна търговия или продавате онлайн услуги, възможно е да се подготвите за предизвикателствата. С достатъчно знания и разумни съвети можете да се въоръжите със стратегии и тактики, които ви позволяват да се справите с проблемите директно. Ето нашия списък с петте най-големи бизнес проблеми, за които трябва да внимавате през 2022 г.. Надаваме се да ви е полезен да се подготвите за предприемаческото си пътуване. Включихме и възможни планове за действие за всяка ситуация. Звучи добре? Да се потопим.

1. Всички стартиращи фирми трябва да намерят своите клиенти

Да започнем от самото начало. Всяка компания, независимо от нейния размер, трябва да положи големи усилия, за да намери своите клиенти и да задържи старите си чрез атрактивни предложения и имейл формуляри. Въпреки това, в случай на по-малки инициативи, бюджетът за стартиране на вашия бизнес може да не е достатъчно голям, за да покрие разходите. Освен това не е лесно да се идентифицират каналите, които ви осигуряват най-много потенциални клиенти. Има толкова много налични опции през 2022 г.

Така че, за да държите под контрол разходите за стартиране на вашия бизнес, е добра идея да избягвате маркетинга за всички. Вместо това се опитайте да съсредоточите усилията си върху конкретен човек, който е най-вероятно да купи от вас. Този идеален клиент има любими онлайн места, много различни интереси, възраст, пол, местоположение, националност и т.н. Влизането във възможно най-много подробности, когато описвате характеристиките на този човек, ви позволява да публикувате съдържание с най-висок потенциал да ангажиране на вашата публика.

2. Разширяване на вашия имейл списък

Всеки стартиращ бизнес трябва да подхранва своите потенциални клиенти, преди да станат плащащи клиенти. Това се прави, като предоставяте много безплатна стойност на вашата аудитория и полагате непрекъснати усилия да я поддържате ангажирана. В резултат на това хората се научават да се доверяват на вашата марка, което улеснява продажбата на вашите продукти на тях. Но кой е най-добрият начин да достигнете до аудиторията с ценното си съдържание? Вярвате или не, но това е имейл маркетинг. Нарастващото значение на социалните медии наистина накара много рекламодатели да смятат този маркетингов канал за остарял. Но ето един факт: с имейл маркетинга можете да очаквате около $40 възвръщаемост за всеки $1, който вложите. Това е впечатляваща ROI (възвръщаемост на инвестициите), която никой друг канал не може да предложи.

Но тук е предизвикателната част: за да работи имейл маркетингът, ви е необходим солиден списък с активни адреси. Как бихте придобили такъв? Един от начините е да платите за списък с имейл адреси. Но ние силно ви препоръчваме да пропуснете това- повечето хора в закупените списъци никога не са чували за вас и ще сметнат имейлите ви за натрапчиви. Ще навредите на репутацията си и ще похабите ресурси, като им изпращате съобщения.

Най-добрата стратегия за създаване на списък с имейли, пълен с хора, които искат да чуят от вас, е чрез опция за събиране на имейли на вашия уебсайт. И примамването на хората доброволно да ви дадат своя адрес започва със създаване на първокласно съдържание. Нищо не кара читателите да искат да научат повече от вас, отколкото подходящи и ценни статии с практични идеи, които им помагат да решат проблемите си.

3. Наемане на талантливи хора

Огромни разходи за стартиране на бизнес отиват за наемане на хора за различни задачи. Включването, това е дълъг процес, който може да струва на компанията до $4000 на нов служител. Но, за съжаление, качеството на труда често не е толкова добро и не оправдава тези разходи. И така, как бихте привлекли най-добре представящите се кандидати във вашата организация? Ето няколко насоки:

Не бързайте. Организирайте поне два кръга от срещи с кандидатите и отделете допълнителен ден или дори седмица, за да решите да наемете някого.
Създайте своя идеален образ на служител и сравнете неговите характеристики с тези на вашите кандидати. Уверете се, че персоната въплъщава вашата фирмена култура.
Продължавайте да изграждате присъствие на марката във вашата компания. Топ играчите винаги са развълнувани да бъдат част от компания, която знае как да се представи чрез мощен брандинг.

4. Управленски предизвикателства

След като получите правилните хора, вие сте готови за следващата трудност при стартирането на вашия бизнес, което означава, че трябва да започнете да управлявате работния процес. Вашата цел тук е да гарантирате, че екипът разполага с всички необходими инструменти за изпълнение на задачите си. Въпреки това, тъй като бизнесът се мащабира, за собствениците на компании може да стане все по-трудно да бъдат в крак с нарастващите нужди на техния персонал. За да ви помогнем да получите добър преглед на всички възможни проблеми (и да намерите области, които ще се нуждаят от автоматизация чрез софтуер), изпълнете следните стъпки:

Провеждайте редовни проучвания, които питат за удовлетвореността на служителите.
Правете срещи „на четири очи“ с вашия персонал поне веднъж седмично.
Попитайте служителите си какво ги притеснява най-много в техните роли.
Анализирайте обратната връзка и се опитайте да откриете често срещаните проблеми.
Обърнете специално внимание на мислите на служителите си за това как производителността може да се подобри. Някои от тези предложения могат да доведат до идеи за стартиране на бизнес, които извеждат продукцията на вашата компания на ново ниво.

5. Мащабиране – Направете го правилно

Какъв е правилният начин за мащабиране на бизнес? Тук няма правилен отговор. Очевидно всеки би искал да развие компанията си възможно най-бързо. Но повечето малки предприятия не могат да си позволят да привлекат достатъчно нови хора на борда, за да бъдат в крак с бързото мащабиране.

Стартиращите компании трябва да следят внимателно всички пари, които влизат и излизат, за да намерят балансиран начин за мащабиране на своите операции. Въпреки това, ако имате нужда от бързи пари, за да финансирате отлична възможност за мащабиране, може да искате да потърсите онлайн игри и услуги, достъпни специално за стартиращи фирми. Най-добрите сайтове ви позволяват да печелите допълнителни пари чрез забавни и развлекателни игри.

В обобщение

Не бива да позволявате на пречките да ви спрат да пуснете продуктите си. Независимо дали в документите за стартиране на вашия бизнес е посочено, че вашата компания се ориентира към технологии, конкуренция или нещо друго, жизненоважно е да получите доставите вашите услуги в ръцете на клиентите. Това е единственият начин да научите дали работят или не. Затова използвайте стратегиите, предоставени в статията, за да се ориентирате в проблемите и да продължите да доставяте на клиентите си. Това е твоят бизнес. И заслужава да стане успешен.

Кой е най-добрият съвет, който сте получили от експерти по стартиране на бизнес? Споделете късове самородно злато в секцията за коментари.

онлайн срещи

ОНЛАЙН СРЕЩИ

Може да се настрои интеграция със платформи за онлайн срещи, за да позволите на членовете на вашия персонал да провеждат срещи на живо и да предоставят услугите си онлайн.

Понастоящем се поддържат интеграции с Zoom и Google Meet.

Zoom предлага видео и аудио конференции за интерактивни срещи на всяко устройство – настолен компютър или мобилен телефон.

Видеоконференцията с Google Meet е достъпна за всеки с акаунт в Google. Ще бъде създадена връзка за среща за онези членове на персонала, които имат конфигурирано синхронизиране с Google Календар. Клиентите и специалистите ще получават имейл с инстрикции за провеждането на срещата.

Всичко това се настройва от нашия екип, така че специалистите да могат лесно и просто да предоставят услугата си.

Може да получите повече информация на имейл PISARITE@PS3.BG

7 МИТА КАСАЕЩИ ГОВОРНАТА ТЕРАПИЯ

7 МИТА КАСАЕЩИ ГОВОРНАТА ТЕРАПИЯ

Речевата патология, известна още като логопедична терапия, е силно неразбрана концепция. Разбира се, вероятно всички сме чували за това. Но освен, ако ние или някой, когото познаваме, не се възползваме пряко от логопедията, нашето разбиране вероятно ще бъде тълкувано погрешно. Тази статия ще послужи за развенчаване на най-често срещаните логопедични митове.

 Мит 1: Логопедите лекуват само заекване или шепот.

Това са две от най-известните нарушения на говора. Заекването е на видно място в холивудския блокбъстър „Речта на краля“. Трябва обаче да се разбере, че логопедите лекуват широк спектър от нарушения. Те включват езикови увреждания, дисфагия (т.е. нарушение на преглъщането), глас, прагматика и социални езикови нарушения.

 Мит 2: Вашето дете ще го надрасне.

Въпреки че някои деца надрастват забавянето в развитието, няма начин да се гарантира, че вашето дете ще надрасне говорните или езиковите си увреждания. В най-добрия случай играйте на сигурно и се консултирайте с логопед възможно най-скоро.

 Мит 3: Логопедията е „време за игра“ за детето ми.

Логопедията често приема натуралистичен подход. Това означава, че инструкцията се слива с играта. Играта е особено полезна за обучение, защото е по-вероятно детето да остане ангажирано в процеса на обучение. Родителите трябва да повторят играта, въведена с логопедичната терапия у дома.

Мит 4: Детето ми е просто мързеливо. Може да говори, ако се налага.

Ако детето има брат или сестра, който говори вместо тях, това води до леко забавяне на езиковото развитие, децата инстинктивно практикуват езиковите си умения, докато се появяват. Ако е краткотрайно, това не би имало дългосрочни последици за детето. Също така остава вярно, че момичетата са склонни да проговорят по-рано от момчетата.

 Мит 5: Братята и сестрите на деца с говорни нарушения е вероятно да развият говорно разстройство.

Ежедневно децата са изложени на различни хора, които говорят около тях. Като цяло, помислете за разнообразието от положителни влияния върху развитието на комуникацията на вашето дете спрямо отрицателните влияния на брат или сестра или връстник с нарушена реч или език.

 Мит 6: Говоренето на „бебешки разговори“ е лошо за езиковото развитие на вашето дете.

Обичайно е възрастните да използват „бебешки разговори“ с бебета и малки деца. Това не е нещо, за което да се притеснявате. Бебетата често се наслаждават на ритъма на „бебешкия разговор“, като по този начин увеличават вниманието си към по-високи звуци, придружени с преувеличени изражения на лицето и жестове. Като цяло, когато използвате „бебешки разговори“, не забравяйте да използвате кратки фрази/изречения и повторения. Тази техника ще подпомогне развитието на езика, вместо да го възпира.

 Мит 7: Двуезичието води до нарушение на говора или езика.

Обичайно е децата, които растат, изучавайки втори език, да изживяват период от време, в който говорят по-малко. Това обаче не е непременно показателно за нарушение на говора или езика. Вместо това детето обработва нов речник и граматически правила, свързани с всеки език. Основните етапи на езиковото развитие остават същите за двуезичните деца. Също така е обичайно децата да заменят речника на различни езици (напр. „испански“).

 Горните логопедични митове са просто част от няколкото недоразумения. Когато се съмнявате, консултирайте се с логопед на вашето дете за разяснения относно развитието му.